1. UX a marketing

2. Heurystyki użyteczności Nielsena

3. Zasady psychologiczne w projektowaniu

4. Persony, badania i tworzenie prototypów

W powyższej prezentacji zostało opisane zadanie. Efekty pracy w formie dokumentu/zdjęć/skanów proszę przesłać na maila kontakt@tomaszkasprzak.pl najpóźniej do 28.02.2023.

Na każdego maila udzielę feedbacku w ciągu tygodnia. Jeśli nie otrzymają Państwo odpowiedzi – proszę o ponowienie wiadomości.

Warto przeczytać:
https://thestory.is/pl/proces/faza-strategii/persona/

5. Projekt

Tematyka zajęć

  • Wprowadzenie do projektowania doświadczeń użytkownika (UX) i jego znaczenia w marketingu online.
  • Projektowanie interfejsów i architektury informacji. Case studies, analiza przypadków.
  • Zasady psychologiczne w projektowaniu.
  • Metody badań użytkowników, narzędzia do badań, analiza potrzeb użytkowników, tworzenie person i scenariuszy.
  • Tworzenie prototypów i testowanie z użytkownikami. Analiza i raportowanie wyników testów.
  • Projektowanie doświadczeń użytkownika w kontekście komunikacji marketingowej i reklamy online.
  • Narzędzia i techniki projektowania i testowania UX.

Zaliczenie

  • Projekt – przygotowanie prototypu strony internetowej w narzędziu Figma, w oparciu o opracowaną wcześniej personę

Kontakt