2. Heurystyki użyteczności Nielsena
3. Zasady psychologiczne w projektowaniu
4. Persony, badania i tworzenie prototypów
W powyższej prezentacji zostało opisane zadanie. Efekty pracy w formie dokumentu/zdjęć/skanów proszę przesłać na maila kontakt@tomaszkasprzak.pl najpóźniej do 28.02.2023.
Na każdego maila udzielę feedbacku w ciągu tygodnia. Jeśli nie otrzymają Państwo odpowiedzi – proszę o ponowienie wiadomości.
Warto przeczytać:
https://thestory.is/pl/proces/faza-strategii/persona/
5. Projekt
Tematyka zajęć
- Wprowadzenie do projektowania doświadczeń użytkownika (UX) i jego znaczenia w marketingu online.
- Projektowanie interfejsów i architektury informacji. Case studies, analiza przypadków.
- Zasady psychologiczne w projektowaniu.
- Metody badań użytkowników, narzędzia do badań, analiza potrzeb użytkowników, tworzenie person i scenariuszy.
- Tworzenie prototypów i testowanie z użytkownikami. Analiza i raportowanie wyników testów.
- Projektowanie doświadczeń użytkownika w kontekście komunikacji marketingowej i reklamy online.
- Narzędzia i techniki projektowania i testowania UX.
Zaliczenie
- Projekt – przygotowanie prototypu strony internetowej w narzędziu Figma, w oparciu o opracowaną wcześniej personę